Bijna is het zover

26 april 2018

Vandaag al lekker vrij. Jesse en Nine mogen nog naar school vandaag. Ik zou op mijn beurt gistermiddag heel veel doen, maar er is niet veel door de handen gekomen wat betreft koffers pakken.

Ik heb eerst alle bedden nog lekker verschoond en zoveel mogelijk gewassen. Verder kregen we al bericht dat we de boardingpassen konden downloaden. We printen die niet meer op papier, maar die komen digitaal in “ de Wallet” op onze telefoons. Het enige wat klaar ligt is is paspoorten, inentingsbewijzen, verzekeringspapieren en pasjes en de mail met parkeergegevens voor Schiphol.

Vandaag moet het dus echt gebeuren. Jesse en Nine hebben zelf hun koffer al gepakt, maar ik zal het allemaal nog wel nakijken. Veel hebben we niet nodig, we kunnen bij Meta wassen.

Meta stuurde gister nog een filmpje dat het daar gister regende en zelfs hagel naar beneden kwam. Ik had dat meteen gedeeld in de gezinsapp en ik kreeg van Jesse meteen leuke emoji retour ( 🤬🤬🤬) ik zal het filmpje toevoegen op de site. Ik ga nu echt de koffers pakken 🤗.

Tot snel

1. Thea:
    26 april 2018
    Heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie verhalen. Enjoy 😗
  2. Jacenger:
    27 april 2018
    Dubai, lekker tempje. Beter als hier 🙈🙈
  3. Ans Senf:
    27 april 2018
    Ruth, Dennis, Jesse en Nine èn Willem,
    goede reis en veel plezier daar in Thailand.
    Zal een hele belevenis zijn voor jullie.
    En waarschijnlijk schijnt de zon als jullie aankomen😎
    Groetjes ook van Lex en Ans.