Zaterdag is rustdag

27 april 2019 - San Mahaphon, Thailand

Vandaag eigenlijk niets gedaan. Na het ontbijt, ging Meta haar gerepareerde  fiets uit proberen en even naar de dieren op het resort. Ik ben gaan koken, we hadden besloten om vandaag thuis te blijven. Dit ook omdat vandaag rond 14 uur de airco’s geïnstalleerd worden.

Rond 12.30 u hebben we macaroni en salade gegeten en een heerlijke watermeloen als toetje. Na het eten meteen weer richting het zwembad, het is ongeveer 39 a 40 graden. Dus het zwembad is echt een verademing.

Zo’n rustdag is helemaal niet verkeerd. Beetje rondhangen, naar huis, naar het zwembad en weer terug. Echt super al zeg ik het zelf.

Vanavond  met elkaar brood gegeten, tot grote vreugde van de jeugd. Na het eten hebben Meta, Nine en ik nog 2 potjes Triominos gespeeld,  de mannen gingen naar ons huis om daar de kwalificatie van de Formule 1 te kijken, morgen is het Raceday, 🏎🏎

1. Hester Jansen:
    27 april 2019
    Heerlijk Ruth! Lekker een dagje luieren, zwemmen en zonnen!! Fijn weekend met elkaar 😘
  2. Ria:
    27 april 2019
    Lekker genieten!!
  3. Jacenger:
    28 april 2019
    Jullie hebben al heel lang rustdagen 😏
  4. Ruth Rosenkrantz:
    29 april 2019
    Klopt, dat is ook het beste met deze temperaturen 😜. Vanmiddag op de fiets naar een restaurant hier vlak bij en morgen een tour langs olifanten 🐘
  5. Ada:
    29 april 2019
    Lekker leventje Ruth!😊Héérlijk, ga zo door!