Fietsen naar Pavana

30 april 2019 - Chai Sathan, Thailand

Maandag aan het einde van de ochtend met zijn allen op de fiets naar Pavana, naar het Spa Resort. Meta haar fiets was weer gerepareerd en kon dus ook mee. Het was een rit van ongeveer 3 a 4 km denk ik.

Ik moet zeggen, het was op sommige stukken best pittig. Nine had een fiets zonder versnellingen, dus die ging al gauw lopen als het wat steiler werd. Wij waren dan solidair met haar en gingen dan ook lopen. Wij hebben alle soort wegen gehad, verhard, onverhard, nieuw asfalt. Maar het was wel warm, fietsen bij 40 graden in de volle zon, dat zou ik in Nederland echt niet bedenken, dan zou ik met de boot weg gaan geloof ik.

Eenmaal op het resort aangekomen naar het restaurant gegaan. Daar hebben we iets kleins gegeten. De serveerster zag dat we het warm hadden ( het zweet gutste van ons lijf) en deed de ventilator aan en ze schonk meteen koud water in. Het was er zo warm dat je gewoon aan je stoel vast plakte.

Na de fietstocht direct naar huis, omkleden en het zwembad in, dat was een enorme verkoeling.

’s Avond heerlijk thuis gegeten en wat gezeten. Op tijd naar bed ivm de olifanten toer met Marian en Edmée de andere dag.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jacenger:
    30 april 2019
    Je bent jong en je wilt wat
  2. Ruth Rosenkrantz:
    30 april 2019
    Ja zeg dat wel, hahah
  3. Edmee Van Tongeren:
    1 mei 2019
    Mijn neef woont ook op het Pavana. Hij heeft een bord in het Chinees geplaatst met prive eigendom. Hij moest dit wel doen anders had hij elke dag Chinezen in zijn tuin zitten.
  4. Ruth Rosenkrantz:
    1 mei 2019
    Jeetje, dat meen je niet. Dus heel toeristisch? Toen wij er waren van de week is me dat niet opgevallen 😳