Zondag shoppen in Maya.

30 april 2019 - Chiang Mai, Thailand

Zondagmorgen rustig opgestaan en ontbeten. Na het ontbijt zijn we naar Maya gegaan. Maya is een groot winkelcentrum met 5 etages en een kelder. Nadat we overal alles bekeken zijn we naar de kelder gegaan. Lekker eten. Voor ongeveer 60 a 70 baht ( € 1,67 a 1,96) kun je een maaltijd nuttigen. Jesse en Nine hadden samen 4 stokjes saté , 13 baht per stokje( € 0,36) en sticky rijst. ( gezoete kleverige rijst)

Na het shoppen lekker naar huis en zwemmen. Al met al een mooie en rustige dag.

Kindjes  blij dat we thuis bleven eten. Ze vinden het niet zo leuk om voor elke maaltijd buiten de deur te eten.

1. Jacenger:
    30 april 2019
    Snap ook wel dat ze lekker thuis willen eten.
  2. Ruth Rosenkrantz:
    Ja ik ook. Lekker gebakken aardappels met groente en vlees, macaroni etc. Vonden ze erg fijn
  3. Edmee Van Tongeren:
    1 mei 2019
    Wij eten in de foodcourt van het Maya een keer per week. Met z'n 2tjes zijn we 100 Baht kwijt (2,75 Euro). Rijst met drie gerechten. Zo lekker. En elke dag uit eten gaan.............................ook voor ons een gruwel. Geniet van jullie (laatste) dag in Taai-land.
  4. Ruth Rosenkrantz:
    We gaan er nog een mooie dag van maken!