Nog 1 week

20 april 2018

Vandaag nog even de stad in geweest om nog een paar dingetjes te kopen, oa O.R.S, hoop het niet nodig te hebben, maar wil het uit voorzorg wel mee net als malaria tabletten.

2 Dagen voor vertrek leg ik de koffers open en ga ze dan vullen. Nine en Jesse willen ze al pakken, maar hebben Nog kleding die gewassen moet worden omdat ze dat graag mee willen. Voor de rest is het allemaal wel klaar. Paspoorten zijn in orde, verzekering is geregeld, bankpas geactiveerd voor wereldwijd, parkeerplaats op Schiphol is gereserveerd, laadsnoeren voor telefoon en iPad zijn nog in gebruik, maar staan op het briefje.

Ik verwacht wel drukte op Schiphol ivm Koningsdag en tevens start van de meivakantie. We moeten 3 uur voor vertrek (al) aanwezig zijn op Schiphol. Met Nine al even op de site van Schiphol gekeken en hebben gezien dat wij ons in “ de Lounge” prima kunnen vermaken. Je kan er shoppen, wat eten en of drinken, relaxen. De tijd gaat vast snel voorbij.

Voor thuis is het ook allemaal geregeld. Buuf pas op de plantjes in huis. Ik wilde voor in de tuin laatst plantjes halen, maar heb toch maar gewacht omdat we er anders een ander mee belasten om ze allemaal water te geven. Na de vakantie gaan we ze wel halen. Nine haar konijn kan logeren bij buum, Bliksem is daar goed op zijn plek.

Volgende week om deze tijd zijn we onderweg 🛫

Binnenkort meer, tot snel

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jacenger:
    20 april 2018
    Volgende week vliegen jullie al.
  2. Ruth Rosenkrantz:
    20 april 2018
    Jaaa, het gaat nu echt heel snel 🤗
  3. Hester:
    20 april 2018
    Heerlijk voor jullie Ruth!
    Heb je een omvorm stekker mee, of morgen jullie die nog lenen? Die kubus bedoel ik....
  4. Ruth Rosenkrantz:
    20 april 2018
    Hè Hester, ik heb 2 van die kubussen, dat lijkt me voldoende! Dank voor het aanbod
  5. Meta:
    20 april 2018
    Hier is de regentijd, tot nu toe hebben we elke dag wat regen gehad, maar die duurt meestal kort, hoogstens een uurtje.
    Met gevolg dat het onkruid groeid!
    Volgende week de kamers inrichten, shampoo, duschgel, tandpasta, voor Dennis scheerutensilien, waterflessen.
    Nu de dagen aftellen, spannend!
  6. Ruth Rosenkrantz:
    22 april 2018
    Als het dan ‘s nachts regent is het niet erg 😜. We zien het wel. Komt vast goed. We hebben er zin in.
  7. Ria:
    24 april 2018
    Heerlijk Ruth het is bijna zover!! Alvast een hele fijne vakantie toegewenst met zn allen!
    Goeie reis en fijn genieten!
  8. Ruth Rosenkrantz:
    26 april 2018