Nog 23 nachtjes

4 april 2018

Zoals ik al eerder schreef is het voor ons de eerste keer dat we een verre reis gaan maken. We gaan niet alleen, mijn vader gaat ook mee. We verblijven in Thailand bij mijn tante, de zus van mijn vader. Zij woont iets ten noorden van Chiang Mai bij Mae Rim op een resort ( dit is ongeveer een uurtje van het vliegveld van Chiang Mai). Bij dit resort is een mooi zwembad, maar er is ook een meer. Vele huisjes grenzen aan het meer. We hebben van alles uitgezocht wat we willen gaan doen. Oa het bezoeken van een olifanten verblijf, watervallen, een tempel, de nacht bazaar van Chiang Mai en nog veel meer.

Had graag de foto’s van het resort (onze verblijfplaats) bij dit bericht willen plaatsen, maar dat lukt helaas niet.

1. Jacenger:
    Ziet er mooi uit.
  2. Jeltsje:
    Wauw Ruth, lijkt goed! Wat zullen jullie genieten! We volgen jullie!
  3. Meta:
    4 april 2018
    Heb al een afspraak gemaakt Voor de olifanten. Dinsdag 1 Mei om 10 uur. Droge kleren meenemen om te wisselen.
  4. Jacenger:
    Oei 10.00 uur dat is wel vroeg voor Jesse. Moet hij vroeg uit bed 😂
  5. Ruth Rosenkrantz:
    4 april 2018
    Ach 10.00 uur is een mooie tijd. Dan hebben we nog wat aan de dag en kunnen ze daarna oplossen in het zwembad 🏊🏻‍♂️🏊🏻‍♀️
  6. Ruth Rosenkrantz:
    Ja buuf, ziet er zeker goed uit. We hebben er nu al veel zin in.