Voorbereidingen reis Thailand

2 april 2018

Eind april gaan we een reis maken naar Thailand. Voor ons de eerste keer dat we zo ver weg gaan. We zijn als druk bezig met de voorbereidingen. In februari zijn we bij de GGD geweest voor inentingen.  De koffers zijn in huis, de korte broeken zijn alvast gekocht. De kinderen zijn nu aan het aftellen. Maar ik moet zeggen dat het nu wel heel snel gaat. We zullen proberen om regelmatig een stukje te schrijven en wat foto’s te plaatsen zodat we jullie op de hoogte kunnen houden van ons verblijf daar.

Tot snel

1. Gerda:
    2 april 2018
    Begin is er. Nu de dagen aftellen tot het echt gaat beginnen.
  2. Ruth Rosenkrantz:
    ja zeker, met hulp van jou is het gelukt. Nu verder nog inrichten.
  3. Dennis:
    2 april 2018
    Hopen dat die kerel in Thailand genoeg power in de biceps heeft om die propeller aan te slingeren
  4. W.Rosenkrantz:
    3 april 2018
    Het is toch ongelofelijk dat zo’n vliegtuig van 540 ton de lucht in gaat.
  5. Meta:
    Nu de dagen aftellen, hopelijk bevalt het Jullie bij mij!
  6. Gerda:
    3 april 2018
    Dat aanslingeren van de propeller doe ze met een touwtje
  7. Jeannette:
    Wat een fantastisch vooruitzicht lieve mensen. Heel bijzonder en waardevol om dat met elkaar te gaan beleven. We gaan jullie ervaringen volgen.
  8. Hester:
    Gezellig Ruth! We volgen 💋
  9. Thea:
    Leuk zo'n blog. We gaan jullie volgen.
  10. Jeltje:
    4 april 2018
    Wat ontzettend leuk dat je ons mee laat reizen! We gaan jullie zeker volgen en meegenieten. Voor nu heel veel plezier met de voorbereidingen. Geniet er van!