Woensdag 3 mei

3 mei 2018 - Chiang Mai, Thailand

Woensdsg was een soort rustdag. Na het ontbijt heb ik een wasje gedraaid en Willem en Dennis zijn met de computer van Meta aan de gang geweest, iets met reorganiseren van foto’s van telefoon en computer naar harde schijf. Jesse en Nine hadden ff lekker de tijd voor zichzelf. Het regende wel, maar hier is de temperatuur dan gewoon aangenaam.

Rond 12.00 uur zijn we naar Chiang Mai gereden naar een winkelcentrum. Eerst even winkels bekijken en naar de drogist en onder in het winkelcentrum gegeten. Heerlijk verschillende soorten saté met kleefrijst en Nine een lekkere mango smoothie. Op de terugweg naar de auto nog wat boodschappen gehaald.

Meta had geregeld dat een van de hulpen van het resort ons zou leren hoe je van pandanbladeren bloemen kon maken en van een ander blad een wegen kon weven. Ik moet zeggen hoe creatief ik zelf ben, het maken van de bloemen wel erg ingewikkeld was.

‘s Avonds hebben we in de buurt lekker gegeten. Na het eten meteen  weg gegaan ivm een enorme vliegenplaag. Helaas door de regen geen zwembad, maar dat komt de komende dagen nog wel.

Donderdag staat er een boottocht op het programma en gaan er nog meer mensen van het resort mee.