Boottocht Chiang Mai

4 mei 2018 - Chiang Mai, Thailand

Donderdagmorgen na het ontbijt zijn we richting Chiang Mai gereden. De rit er naar toe duurde ongeveer een uurtje. Meta had nog wat buren ennadere mensen van het resort meegevraagd. Uiteindelijk waren we met 12 mensen.

Eenmaal aangekomen lag de boot al klaar. De schipper moest nog even wat water en benzine vullen voordat we konden vertrekken. We hebben ongeveer drie kwartier gevaren voordat we bij het restaurant aankwamen. We werden ontvangen met wat drinken en een heerlijk schaaltje verse ananas en watermeloen. We hebben er ook met elkaar gegeten.

Na het eten heeft de schipper ons nog het een en ander verteld, er was een klein museum bij.  De schipper heeft ons ook het een en ander verteld onderweg, maar wat een armoede zie je af en toe langs de kant zeg! Het was een mooie boottocht.

Nadien zijn we naar huis gereden en hebben we nog even heerlijk gezwommen. Na het zwemmen hebben we gegeten in Mae Rim. Jesse en Nine hebben lekker een pizza gegeten en wij allen hadden een salade. Het eten hier is toch heel anders dan dat we in Nederland gewend zijn. Je eet hier eigenlijk twee keer warm.

1. Hester:
    4 mei 2018
    Mooie dag weer Ruth!!
  2. Baukje:
    5 mei 2018
    Hoi Ruth, leuk om jullie belevenissen te lezen en de foto's te bewonderen. Wat een andere wereld. Nog heel veel plezier met z'n allen 🙋