Dag 1

30 april 2018 - Chiang Mai, Thailand

Zoals ik gister al schreef was de avond kort omdat we lekker vroeg naar bed zijn gegaan. Zondagmorgen werden we wakker en hebben de kids de klok zeker rond geslapen. Dennis en ik werden rond 2 uur inde nacht wakker en hadden hoofdpijn. Dus ff 2 finimalletjes erin en wat water en weer verder slapen. 9 uur aan het ontbijt, meta had heerlijk vers fruit, brood en yoghurt. Er was dus keuze genoeg.

Om half elf zijn we naar het winkelcentrum in Chiang Mai gegaan en hebben we een Thais simkaartje gehaald zodat we wifi hebben. Onderin het winkelcentrum waren allemaal kleine eettentjes. Je kunt beter buiten de deur eten dan thuis, dat is goedkoper. We hebben lekker gegeten voor 50 baht per persoon, omgerekend is dat € 1,25. ( Dennis en ik hadden rijst met biefstuk, Jesse had rijst met kip, Nine witte rijst met een spiegelei en Meta en Willem hadden iets, waarvan in de naam niet weet, maar wat wel erg lekker was). Nine maakte er weinig van, die heeft nog een mango gegeten.

Eenmaal thuis zijn we gaan omkleden en naar het zwembad gegaan. Daar hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen. Het water was gewoon warm. Ik heb een massage gehad ( van bijna 2 uur) Jesse heeft een bootje opgehaald. Dit lag aan de andere kant en met een roeispaan is hij richting Meta geroeid.

Om 18.10  vertrokken naar een leuk restaurantje. Daar hebben we fondue gegeten, vooraf kregen we nog soep en er was nog een schaal met heerlijke groete/ salade bij. Na het eten zijn we meteen naar huis gegaan. De mannen wilden graag de Formule 1 van Baku kijken, maar helaas lukte dit niet. Al met al een mooie eerste dag.