Het is bijna zover ( nog 4 dagen)

14 april 2019 - Akkrum, Nederland

Nog een paar dagen en dan vertrekken we. Voorbereidingen waren al in volle gang, maar het pakken van de spullen komt nu heel dicht bij.

Er worden nog een paar wassen gedraaid met spullen die we mee willen nemen. Het pakken van de koffers doe ik echt pas de dag voor vertrek, puur omdat ik dan het beste overzicht heb of we echt alles mee hebben.

Nine heeft al wat in haar koffer liggen, maar dat checken we woensdag wel. Veel hebben we niet nodig, het is er prachtig weer en zo rond de 40 graden.

Jesse moest vanmorgen zijn korte broeken passen, had een vermoeden dat ze niet meer zouden passen, maar het valt mee. Hij past ze nog. We hoeven niet last minute nog op pad gelukkig.

Verder is alles geregeld. Alle inentingen hebben we op tijd gehad. Reisverzekering is geregeld. Bankpassen geactiveerd van Europa naar wereld, internationaal rijbewijs in ons bezit, apps op telefoon geïnstalleerd voor het inchecken en de reisinformatie.

Nu eerst nog 3 dagen werken en naar school. Binnenkort weer regelmatig een berichtje van ons.

1. Meta:
    14 april 2019
    Ja, nog een paar dagen, neem niet te veel mee, wat
    betrefft, je kunt elke dag Wassen.

Tot ziens en een prettige reis, liefs
  2. Ruth Rosenkrantz:
    14 april 2019
    Dat komt goed. Nine vroeg net al aan Dennis hoeveel paar sokken ze mee moest nemen. Dennis zei 2 paar, 1 heb je aan en dan nog een paar reserve, meer niet.
  3. Edmee Van Tongeren:
    14 april 2019
    Wij staan in de startblokken om jullie op te halen. Wat veel lekkers zie ik op de foto staan.
  4. Gerda:
    14 april 2019
    Voor jullie nog een paar dagen. Voor ons een weekje later. Lang leve internet. We kunnen jullie en jullie ons volgen. Donderdag volg ik jullie op de iPad.
  5. Ruth Rosenkrantz:
    14 april 2019
    Het schiet zeker op, voor jullie ook. Vive la France🥖🥐. We gaan jullie ook zeker volgen en appen wel even vooraf voor FaceTime 👍🏻
  6. Ruth Rosenkrantz:
    14 april 2019
    Fijn dat jullie al in de startblokken staan, maar nog ff geduld. Zo leuk om allemaal dingen mee te nemen voor anderen!
    Tot in Chiang Mai