Aftellen

10 februari 2019

Het aftellen gaat beginnen. Het was eerst nog ver weg, maar nu gaat de tijd ineens erg snel. Nog 67 dagen en dan vertrekken we voor de 2e keer richting Thailand.

De voorbereidingen zijn al enige tijd in (volle) gang.  De laatste inentingen zijn achter de rug 💉💉.

De vlucht is dit keer iets anders dan de vorige keer. We vliegen dit keer niet via Dubai en Bangkok naar Chiang Mai, maar we vliegen nu van Amsterdam naar Guangzhou en van Guangzhou naar Chiang Mai.

De vorige keer hadden we allemaal een kleine trolley mee als handbagage, maar dat gaan we dit keer niet meer redden. We nemen veel dingen mee voor Meta en andere Nederlanders die daar in de buurt wonen. Het is gewoon zo leuk om nu al dingen te verzamelen die mee moeten. Een van de redenen dat we nu een grotere koffer meenemen is dat we spullen uit Nederland meenemen naar Thailand, maar de andere reden is dat we ook weer een boel dingen mee willen nemen naar huis!

Het duurt nog even voordat ik dit blog regelmatig zal vullen met verhalen en foto’s, maar dit is alvast weer het begin.

We hebben er zin ik!! 🛫🇹🇭🇹🇭

1. Meta:
    10 februari 2019
    Ja, fijn, dat jullie weer komen, weet je al, wat jullie willen doen?
    Wij komen met 2 auto’s om jullie op te halen, edmee neemt daarna mijn auto mee, zodat wij hier de grote auto kunnen gebruiken.
    Hebben jullie Het internationale rijbewijs al in jullie zak?
  2. Ruth Rosenkrantz:
    10 februari 2019
    Ja zeker leuk om weer te komen. We zullen ons verdiepen wat we willen gaan doen. Komt goed. Rijbewijs nog niet geregeld, doen we op het laatste moment. Gezellig dat jullie ons komen halen.
  3. Ria:
    10 februari 2019
    Wat heeeeerlijk voor jullie!!
  4. Edmee Van Tongeren:
    11 februari 2019
    kijken uit naar jullie komst. Wij gaan het gezellig maken en krijgen.
  5. Gerda:
    11 februari 2019
    Het ontvangst comité is geregeld. Dan zijn jullie al een eind in de goede richting 😜😜
  6. Hester Jansen:
    12 februari 2019