Fietstocht 2

8 mei 2018 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag na het ontbijt nog een laatste fietstochtje gepland. Jesse had geen zin om mee gegaan en zou thuis blijven. Mijn fiets was gister naar de fietsenmaker gebracht door Soy omdat ik een lekke band had.

Na het ontbijt was de fiets nog niet terug, dus is Soy naar de fietsenmaker gegaan. We hadden ons allemaal goed ingesmeerd en allemaal water mee. We konden dus vertrekken. Het eerste stuk ging prima, Nine was heel dapper, want die wilde eerst eigenlijk niet mee.

Na ongeveer 600 meter kreeg ik helaas een lekker band. Willem, Dennis, Nine en Meta zijn verder gefietst. Ik ben met de fiets terug gelopen naar huis.  Ik moet zeggen dat het best warm was. Jesse keer raar op toen ik ineens naar binnen liep. We hebben samen heerlijk een baal ochtend gehouden en niet veel gedaan.

Rond 11 uur kreeg ik een appje  van Willem dat ze bij hetzelfde restaurant zaten als bij de vorige fietstocht. Een deel van de fietsroute was het zelfde, maar vandaag kwamen ze via de andere kant af. Het was een zware rit begreep ik. Er zaten flinke steile stukken in en Nine was zelfs een paar keer van de fiets gegaan en gaan lopen. Helaas is haar ketting er ook 2x afgegaan, maar die was er vrij snel weer opgezet door papa.

Nadat ze bij het restaurant Nam Ma Naaw hadden  gedronken en Nine nog een bordje patat had gegeten zijn ze weer terug gefietst.

Wel hebben ze er voor gekozen om de route van afgelopen vrijdag terug te fietsen. Dat was niet zo steil. Nine vond het geweldig, want ze gingen op een gegeven moment wel heeeeeel hard!

Willem en Nine waren als eerste thuis. Dennis kwam later, die ging wachten op Meta en is ook 2x terug gefietst om Meta te zoeken/ op te wachten. Maar helaas zag hij haar niet en is naar huis gefietst. Alle kleren waren drijfnat en konden zo de wasmachine in.

Nine en Willem vertrokken meteen naar het zwembad. Dennis, Jesse en ik zijn iets later gegaan.

Meta was nog steeds niet terug. Geen idee waar ze langs is gegaan. Op een gegeven moment kwam Meta ook in het zwembad en hoorden we dat ze onderweg nog bij een klein resort even was gaan kijken, misschien was dit wel een mooie plek voor een vriendin van haar. Komende week gaat ze daar met die vriendin kijken.

Logisch dat Dennis haar dus niet meer kon vinden.

We hebben een mooie dag gehad, alhoewel ik het wel jammer vond dat ik een lekke band had, had graag deze route ook willen fietsen.

Vanavond breekt de laatste avond aan en gaan we voor de laatste keer uit eten.

Vanmorgen hebben we de boardingpassen geactiveerd en gaan we morgen dan toch echt naar huis.

We hebben een prachtige vakantie hier in Thailand mogen beleven.